دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم ۹۳
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 387
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 57

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 54
:: بازدید ماه : 301
:: بازدید سال : 6940
:: بازدید کلی : 66086
دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم ۹۳

 Mahmoud Karimi دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم ۹۳

دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم ۹۳

اين مطلب در mnbision انتشار يافت اميدواريم از آن بهره كافي را برده باشيد

مداحی حاج محمود کریمی شب ششم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
مناجات (شب جمعه است زمونه آشتی با تو)
مناجات (شب جمعه است زمونه آشتی با تو)
روضه (کجایی کربلایی هلاکم که تو روضمون بیایی)
زمینه (ثمر ریاض دل علی)
زمینه (ثمر ریاض دل علی)
زمینه (کربلا صفین مولا حسین)
زمینه
زمینه
زمینه
واحد (هلمو نبکی اصحاب العبا)
تک (کبوتر من پرت شکسته)
تک (کبوتر من پرت شکسته)

مداحی حاج محمود کریمی شب پنجم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
روضه سر در آورد ز کاری که بزرگان کردند
روضه مرکبش شوق شد و کرد رها زینب
زمینه (ای همه دین من ای شه بی کفن)
زمینه (می زنم دل به دریا من غلامم تو مولا)
واحد (سر می نهد تمام فلک زیر پای او)
شور (انا فداء الحسین بن علی)

مداحی حاج محمود کریمی شب چهارم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
روضه حضرت زینب (س)
روضه حضرت زینب (س)
زمینه (الا یا ایها ساقی، جوابی خواهش من زا)
زمینه (تو غم این حرمو داری)
ذکر (حسین من)
واحد [کربلایی ابراهیم رحیمی]
واحد [حاج محمد صمیمی]
واحد (ای حسین عشق منی)
تک (کربلا یا کربلا یا کربلا)
دودمه
ذکر (علی الحسین مولانا)
شور و مناجات (بی تو خاکم…)

مداحی حاج محمود کریمی شب سوم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
غزل امام زمان (عج)
غزل مصیبت حضرت رقیه (س)
روضه حضرت رقیه (س)  
زمینه (پوشیده جان چون می روی)
زمینه (وای وای وقتی که …)
واحد [کربلایی ابراهیم رحیمی]
واحد [حاج محمد صمیمی]
واحد (ببین چرا صورت من شده کبود، عمو نبود)
تک (اخ المظلوم یا حسین)
ذکر (الحسین مولانا)
شور و مناجات

مداحی حاج محمود کریمی شب دوم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
امام زمان من آمادم با اشک چشام
ارباب ایستاد و محرم شد
مقتل خوانی
مقتل خوانی
ای یار من ای یار من
زیر پای ذوالجناح زمین داره می لرزه
بریم نمون اینجا دلم شور می زنه
یاعینی
یاعینی
الانوحو
من مستم ز بوی کربلا

مداحی حاج محمود کریمی شب اول محرم ۹۳


http://www.astroupload.com/uploads/1372174209451.png
تعداد بازدید از این مطلب: 2031
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : amirhosein
تاریخ : جمعه 9 آبان 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید